ده ایراد بزرگ گوشی های آیفون


1. عمر کوتاه باتری: یکی از مشکلات آیفون عمر کوتاه باتری است. استفاده همزمان از قابلیتهای مختلف آن مثل موبایل، آی پاد، بلوتوث، چی پی اس و … باعث کاهش بسیار سریع باتری می شود. احتمالا اپل این موضوع را می داند و به همین دلیل است که قابلیتهای دیگری مثل انتقال اطلاعات با بلوتوث را به محصول خود اضافه نکرده است.

2. عدم قابلیت انتقال اطلاعات با بلوتوث: درست شنیدید. تعجب نکنید. آیفون با این همه تبلیغات و سر و صدایی که به پا کرده قابلیت انتقال اطلاعات به وسیله بلوتوث را ندارد. امکانی که اکثر گوشیهای موبایل در حال حاضر از آن پشتیبانی می کنند.

3. عدم پشتیبانی کامل از sync کردن outlook : آیفون تنها قادر به sync کردن شماره ها و تقویم شما است و نمی تواند یادداشتها یا برنامه ریزی انجام کارهای شما را sync کند.

4. نداشتن دکمه پیش فرض برای cut و paste : شرکت اپل در آیفون امکانات بیشماری را به کار گرفته است. ولی یکی از معمولیترین آنها یعنی دکمه پیش فرض برای cut و paste را ندارد.

5. آیفون به دوربین بهتری نیاز دارد: دوربین ۲ مگاپیکسلی آیفون قادر به گرفتن عکسهای با کیفیت خوب در محیطها و نورهای مختلف نیست. این محصول حداقل به دوربین ۳ مگاپیکسلی نیاز دارد.

6. نداشتن Data Download Manager : آیفون می توانست یک Data Download Manager برای اینکه شما بدانید تقریبا در ماه چقدر اطلاعات دانلود کرده اید داشته باشد.

7. نداشتن قابلیت شماره گیری صوتی: این ویژگی در تمام گوشیهای تلفن همراه رعایت می شود ولی چرا اپل به این موضوع توجه نکرده است کمی عجیب می نماید.

8. نداشتن دوربین جلویی: در قسمت جلوی آیفون دوربینی نصب نشده که شخص بتواند در هنگام تماس ویدئویی از آن استفاده کند.

9. نداشتن شناسایی دستخط: آیفون فاقد این ویژگی است در حالیکه به عنوان مثال i-mate مدل ۸۵۰۲ این ویژگی را دارد.

10. نداشتن نرم افزار گام به گام GPS

0 نظرات: