تخریب اموال مردم توسط ماموران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی


عکس ها و فیلم های جنایات و وحشی گری های مزدوران رژیم را باید بارها و بارها پست کرد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا انگیزه مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی کمرنگ نشود و رژیم هم نتوانند با سو استفاده از ضعف حافظه تاریخی ملت ایران جنایاتش را ماست مالی کند و همه چیز را به وضعیت قبل برگرداند و سرمایه اجتماعی هدر رفته اش را بازیابی نماید .

اخیرا پاسدار احمدی مقدم ( فرمانده ناجا ) با کمال وقاحت گفته است که مردم اتفاقات سال 88 ( جنایات نیروی انتظامی ) را فراموش کرده اند و اعتمادشان به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیشتر از گذشته شده است و این بهبود سرمایه اجتماعی باعث شده تا انگیزه و عملکرد پرسنل ناجا در برخورد با فتنه های آتی بیشتر و مقتدرانه تر شود !

بنده و دوستانمان هم به این پاسدار احمدی مقدم و تمامی پرسنل تحت فرمانش میگوییم بزودی یک اتفاقاتی خواهد افتاد و خبرها و عکس ها و فیلم هایی در اینترنت منتشر خواهد شد که آن ته مانده سرمایه اجتماعی ناجا هم بر باد خواهد رفت و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بی آبروتر از گذشته خواهد شد .


دانلود فیلم تخریب اموال مردم توسط ماموران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی


حجم فیلم 1.8 میگابایت و با فرمت FLV ( فرمت سایت یوتیوب ) میباشد که میتوانید آنرا با FLV player تماشا و یا با نرم افزارهای Video Converter به فرمت های دیگه تبدیل کنید .


شعار ما : به مزدوران رژیم فرصت استراحت کردن را ندهیم تا آنها نتوانند فرصت نفس کشیدن را از ما بگیرند .


0 نظرات: