در سایت دروغ پرداز تابناک کامنت های ضد حال بگذارید .


سایت دروغ پرداز تابناک وابسته به سرداران فاسد و رانت خوار سپاه پاسداران ( محسن رضایی و محسن رفیق دوست و ... ) دیر زمانیست که در راستای ترور شخصیت و دروغ پراکنی و شایعه سازی بر علیه جوان آزادی خواه و اپوزیسیون ، خبر سازی میکند و علیرغم اینکه ادعا میکند پایبند به اصول اخلاقی ست و هدفش فقط تنویر افکار عمومی میباشد ولی بکرات مشاهده شده که با غرض اقدام به شایعه سازهایی از سر عقده و کینه ( نسبت به مخالفان جمهوری اسلامی ) نموده است و بدین گونه خوراک سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی را برای برخورد با آزادی خواهان محیا کرده است .
از سایتها و روزنامه هایی مثل کیهان و رسالت و رجا نیوز و فارس نیوز و ... که صراحتا میگویند وابسته به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی هستند هیچ توقعی برای رعایت اخلاق خبرنگاری نیست ولی سایتهایی مثل تابناک و الف و... که خودشان را مستقل میدانند ولی در مسیر کیهان و فارس نیوز گام بر میدارند اینگونه بد اخلاقی های کینه ورزانه به هیچ وجه قابل قبول نیست و با توجه به اینکه بارها به اینگونه از سایتهای دروغ پرداز اخطار داده شده که وجدان کاری را مد نظر داشته باشند ولی هیچگونه اعتناعی به تذکرات نکرده اند . برای همین پیشنهاد میکنم برای تنبیه این گونه سایتهای کذایی اولا اخبارشان را از طریق خبرخوان ها پیگیری کنیم تا آمار بازدیدکنندگان سایتشان بالا نرود و در ثانی اسامی آگهی دهندگان این گونه سایتها را در لیست سیاه ( تحریم خرید کالا و خدماتشان ) قرار دهیم و ثالثا با گذاشتن کامنت های ضد حال باعث تضعیف روحیه کارکنان ( خبرسازان ) اینگونه سایتها شویم .
من بشخصه هر روز در سایتهای رجا نیوز و الف و تابناک و ... چندین کامنت ضد حال و افسرده کننده میگذارم و مطمئن هستم مزدورانی که در این لانه های فساد کار میکنند بعد از خواندن کامنتهای من تا چند ساعت دل و دماغ کار کردن را از دست خواهند داد و دیگر حالی برایشان باقی نمیماند تا بخواهند برای آزادی خواهان وطن ، پرونده سازی کنند و اگر هر آزادی خواهی این کار را بکند باور بکنید ظرف کمتر از یکماه یا تمام کارکنان اینگونه سایتها افسرده خواهند شد و یا مشی پایگاه بکلی تغییر خواهد کرد .

0 نظرات: