آیا بعد ازتظاهرات 22 بهمن امسال ایران وارد جنگهای داخلی خواهد شد ؟

جواب این سوال خیلی ساده است . اگر حکومت فاشیستی اسلامی و خامنه ای دجال بخواهند تظاهرات جنبش سبز را در روز 22 بهمن همانند روز عاشورا به خاک و خون بکشد یقین داشته باشید جنگهای داخلی با جمهوری اسلامی و طرفدارانش از روز 23 بهمن آغاز خواهد شد و تا سرنگونی این حکومت کثیف و جنایتکار ادامه خواهد داشت .
صبر افرادی امثال من در آن روز دیگر به سر خواهد رسید . منی که پدرم جنگلبان بود واز بچگی با انواع سلاحهای شکاری و جنگی بزرگ شده ام منی که تفریح دوران کودکیم شکار گرازهای وحشی بود منی که ترس از تاریکی و حیوانات درنده و دیدن خون و مرگ را در همان دوران کودکی در جنگلهای جنوب ایران دفن کرده ام دیگر تحمل نمیکنم یک پاسدار زن فاحشه یا یک بسیجی ابنه ای و... بخواهد هموطن من را بزند و بکشد و خامنه ای شیره ای از خبر شنیدن آن نشئه شود . اگر این حرامیان میخواهند ایران را برای هموطنان آزادیخواه من جهنم کنند من و امثال من هم زندگی را برای آنها و خانواده و طرفدارانشان تبدیل به جهنم میکنیم . این یک بلوف نیست حال شما حرامیان زنازاده در روز 22 بهمن دست روی هموطنان من دراز کنید تا ببینید چه اتفاقهایی خواهد افتاد .

0 نظرات: