شب چهارشنبه سوری انتقام 9 ماه سرکوب را از مزدوران رژیم میگیرم .

خامنه ای حرامزاده . مطمئن باش شب چهارشنبه سوری بلایی به سر بسیجی ها و پاسدارها و اطلاعاتی ها و یگان ویژه خواهیم آورد که تا خود 13 بدر به حال سگهای سرکوبگرت گریه کنی . به شرفم قسم انتقام تمامی این 9 ماه سرکوب و شکنجه و کشتار و جنایت را از مزدورات خواهیم گرفت . از الان 20 تا ککتل کیسه ای درست کردم که بعد از برخورد به هر کفتار بسیجی و سپاهی و اطلاعاتی و یگان ویژه تا عمق وجودش را خواهد سوزاند . حالا دیگر نوبت شماهاست که زجر بکشید . یک زمانی خیلی دل رحم و نازک نارنجی بود ولی خوش بختانه یا بد بختانه بعد از دیدن این همه شقاوت از کفتارهایت کم کم من هم فهمیدم زبان شما ها چیست و با چه زبانی باید با شما ها صحبت کرد و از این به بعد مطمئن باش فقط با این زبان با شماها صحبت میکنیم .


خامنه ای حرامزاده . خیال کردی عده ای از مزدورانت را که به خارج کشور گسیل کردی تا از طریق بلند گوهای رسانه ای دایما شعار بدهند " کتک بخورید و کشته بدهید ولی مقابله به مثل نکنید " میتواند ما را همچنان تو سری خور نگه بدارد . نه تمام شد چون دیگر این شعار های مردم فریب و سوسول معابانه دیگر در من و امثال من تاثیری ندارد و منبعد ما راه خودمان را ادامه خواهیم داد.


خامنه ای حرامزاده نمی دانی با چه هیجانی برای شب چهارشنبه سوری لحظه شماری میکنم . نمیدانی....

0 نظرات: