آموزش کامل ساخت اسپري فلفل در منزل




منبع : ارتش سبز آزادی بخش ایران

1- دو قاشق غذاخوري فلفل قرمز را درون يک ظرف شيشه اي کوچک ريخته و روي آن را با الکل سفيد بپوشانيد (يعني آنقدر الکل بريزيد که روي فلفل را بپوشاند.)

2- حدود نيم سانتيمتر روغن بچه (براي روغن بي بي يا Baby Oil مي توانيد از روغن بچه با نام Baby Oil Johnson که در داروخانه ها پيدا مي شود استفاده کنيد) به آن اضافه کرده و با يک قاشق آنرا کاملا هم بزنيد (جهت نتيجه بهتر مي توانيد از همزن برقي نيز استفاده کنيد).

3- سپس مخلوط را از يک صافي ريز يا دستمال نازک (يا جوراب زنانه) عبور داده و صاف کنيد.

4- مايع صاف شده را داخل يک ظرف اسپري دار (مثل ظروف مايع شستشوي لنز، آبپاش سلمانيها يا حتي دستگاه سم پاشي درختان!) بريزيد و از آن براي دفاع شخصي استفاده کنيد.

5- پس از تهيه محلول حتما به دنبال وسيله اي باشيد که محلول اسپري شما را با برد بيشتري پاشش نمايد .


«بدون شرح!!!»

ويدئوهاي زير مراحل ساخت اسپري فلفل خانگي را به شما آموزش مي دهند:


به ياد داشته باشيد تا آنجا که ممکن است مرتکب خشونت نشويد، بگذاريد خشونت وصله‌‌ي تن حکومت زور باشد.

اما گاهي در مواقع خاص، دفاع از خود و ديگران که در معرض خطر هستند جايز است. مطلب زير را بخوانيد:

گزارش يک شاهد عيني از تجمعات اعتراضي مردم در ۱۸ تير ۸۸ در تهران
يکي از بسيجي‌ها داشت مرد بي‌چاره را که قلبش مثل گنجشک مي‌زد به سمت موتور رفيقش مي‌برد. مردم سعي کردند از دست اون بيرونش بيارند ولي بسيجي با کمال وقاحت اسپري فلفل را از جيب بيرون آورد به سمت مردم پاشيد تقريبا داشت مرد را مي‌برد و با تجربه‌اي که از سال‌هاي قبل داشتم مي‌دانستم چه بر سر او خواهد آمد همين‌طور سر دوستان داد مي‌زدم که کاري کنيد که يک‌باره يک جوان تقريبا ۱۸ ساله که انگاري فرشته نجات باشد از اون طرف خيابان دوان دوان خود را به بسيجيه رساند و خودش را انداخت روي بسيجيه و با اسپري فلفلي که داشت مقابله به مثل کرد و دقيقا تو چشم‌اش زد! بسيجي داد زد آي کور شدم کور شدم! مرد را رها کرد و داد زد "سيد بيا من رو ببر... زود باش" تا سيد بيايد و بسيجي سوار شود کتک بود که مي‌خورد و بالاخره توانست از ميان مردم بگريزد و با رفيقش فرار کند. مرد رها شده و راننده پيکان که انگاري دنيا را به آنها داده باشند هم از راه ديگري رفتند! مردم هم چنان از اين حرکت خود و آن جوان احساس شعف داشتند تو گويي قدرتي دوباره يافته‌اند و به سمت تجمع حرکت کردند..........!


» ادامه مطلب

جنگ رواني چيست؟


جنگ رواني چيست؟

جنگ رواني يکي از پيش پا افتاده ترين اصول زندگي بشر بر روي کره زمين است و اصولا" راز بقاي او علاوه بر جنگ کلاسيک و فيزيکي, جنگ رواني نيز بوده است ولي در چند دهه اخير که رسانه‌ها و اطلاعات رشد بسيار زيادي کرده اند و به قولي، انفجار اطلاعات رخ داده است، ديگر جنگ رواني يک امر عادي و پيش پا افتاده براي بقاء محسوب نمي‌شود، بلکه نبردي است براي تسلط بر افکار و اذهان حال اين نبرد مي‌تواند براي برتري بر يک کليت باشد و يا مي‌تواند تنها براي قبولاندن چيزي جزئي در ذهن مردم باشد. بعد از گذرهاي اخير در جهان و الاخصوص بعد از جنگ جهاني دوم، دکترين هاي مختلفي براي ايجاد جنگ رواني و به چالش کشيدن اذهان به وجود آمد. از سخنراني هاي مهيج هيتلر در مقابل سپاهيانش که به نوعي هيجان گرايي نازيستي منجر مي‌شد بگيريد تا پيام هاي کوتاه و به ظاهر بي اهميتي که هر روزه از تلويزون هاي ملي و جهاني پخش مي‌شوند و به ترتيبي خاص افکار و سياست ها را جهتگيري شده، به مردم تحويل مي‌دهند. نقش مخاطب در باور کردن و يا نکردن اين فوران هاي اطلاعاتي زياد مورد اهميت نيست، زيرا به هر ترتيب که شده اين اطلاعات جهتگيري شده به خُرد مخاطب (چه قبول فردي و چه قبول اجتماعي) داده مي‌شوند. يکي از اصول اساسي جنگ رواني جهل مخاطب است، زيرا مخاطب جاهل هيچ گاه به دنبال يافتن حقيقت نمي‌رود و يا اگر به حقيقت هم بر حسب اتفاق برخورد بکند، آنچه را که از قبل در ذهنش فرو کرده اند را قبول مي‌کند تا حقيقتي بيروني و ملموس تر. مهم‌ترين جنبه جنگ رواني, شکل دادن به نگرش هاي عمومي ملت است حال اين جنگ رواني ممکن است از طريق رسانه‌ها و به صورت شعار نمود يابد و يا به صورتي عملي تر به صورت قتل و ارعاب.
در کل جنگ رواني به آن چيزي گفته مي شود که شما را از هدف اصلي باز دارد يا توي دل شما را خالي کند. مثلا به خود بگوييد: «اي بابا نکنه من دارم اشتباه مي کنم» و از اين جور حرف ها.
و بدين ترتيب شمايي که در ميدان جنگ واقعي عرصه را خالي نمي کرديد ممکن است با يک خبري که کاملا کذب و دروغ محض است يا بيش از حد اغراق آميز و بدور از واقعيت است گمراه شده و دست از رسيدن به هدفي که به دنبال آن بوده ايد برداريد.
اصولا تنها ابزاري که در جنگ رواني به کار مي رود رسانه است. حال اين رسانه هر چه مخاطب بيشتري داشته باشد ابعاد اين جنگ رواني هم بزرگتر مي شود.


رسانه هايي نظير: تلويزيون، راديو، روزنامه ها، مجلات، هفته نامه ها، سايت هاي اينترنتي و ...
هيچ تا بحال فکر کرده ايد چرا اينقدر صدا و سيماي حکومت خون اينقدر اراجيف تحويل جامعه مي دهد؟
پاسخش بسيار ساده است. رخنه به درون افراد جاهل. يک لشگر 10000 نفري از آدم هاي احمق و نادان که با افکار پوچ حکومت غني سازي شده باشند مي توانند به نيرويي بسيار تخريب گر در راستاي اهداف شوم رژيم تبديل شوند.

«جنگ رواني يعني نبرد و نزاعي براي دستيابي به افكار مردم و اراده آنها»


اهداف جنگ رواني عبارت است از:
1- از بين بردن اميد مخاطبان و يا جناح مقابل
2- ايجاد بي‌اعتمادي نسبت به رهبران جناح مقابل
3- ايجاد شكاف در بين جامعه مخاطب


جنگ رواني در واقع نبرد عليه عقل افراد است نه نبرد براي در بند كشيدن ساختار فيزيكي افراد.

نمونه اي از جنگ رواني حکومت خون در صدا و سيماي کثيف اسلامي
يک نمونه از جنگ رواني را مي توان در ماجراي کشته شدن جاودان شهيد راه آزادي «ندا آقا سلطان» در صدا و سيما و رسانه هاي اينترنتي رژيم مشاهده کرد. پس از اينکه 40 ثانيه از آخرين لحظات زندگي ندا که خون به طرز وحشتناکي صورت اين دختر را مي‌پوشاند در کليه رسانه هاي مهم دنيا پخش شد، موج تنفر بسيار زيادي در کليه کشورهاي جهان بر عليه خشونت هاي بکار رفته در ايران ايجاد مي شود به طوري که صحنه جان باختن ندا در مقابل دوربين يک عابر پياده تبديل به يکي از 10 سمبل آزادي در جهان مي شود:


حال ببينيم حکومت کثيف اسلامي براي انحراف افکار عمومي و پاک نشان دادن ظاهري خود از اين جنايت، چگونه اين ماجرا را پوشش مي دهد:
روزنامه سپاه: بي بي سي به اوباش پول داد تا ندا را بکشند.
خبرگزاري دولتي ايرنا: تک تيرانداز منافقين ندا را کشتند.
احمد خاتمي امام جمعه تهران: خود اغتشاشگران ندا را کشتند.
سفير ايران در مکزيک: سازمان سيا ندا را کشت.
به اين مي گويند عمليات جنگ رواني. يعني اينطور وانمود کنند که: من نبودم، دستم بود، تقصير آستينم بود!

لابد عده اي جاهل احمق هم باور مي کنند که راست ميگه... نکنه کار خارجي ها بود... نکنه مردم براي مظلوم نمايي ندا را کشتند! و باورهاي جاهلانه ديگر.

اما لحظه اصابت تير به سينه نداي جاويدان ايران زمين، افرادي که در صحنه بودند ضارب او را دستگير مي کنند و پس از برداشتن کارت شناسايي او وي را آزاد مي کنند. پس از مدتي کارت شناسايي ضارب از طريق اينترنت منتشر و به تاييد افراد حاضر در محل حادثه از جمله يک پزشک به نام "آرش حجازي" -که در عکس بالا نفر سمت چپي با پيراهن سفيد و شلوار لي مي باشد- مي رسد. و بدين ترتيب به شهادت افراد حاضر در محل حادثه "عباس کارگر جاويد" کارمند وزارت کشور و عضو هيات رزمندگان غرب تهران، قاتل ندا بوده است:


«آرش حجازي» در وبلاگش اين چنين مي نويسد:

"امروز تصوير دو کارت در اينترنت منتشر شد که به ضارب ندا آقاسلطان نسبت داده شده است. در اينجا تاييد مي کنم که تصوير فردي که در اين کارت قرار دارد، کاملا با مشخصاتي که من از فردي در ذهن دارم که مردم دقايقي بعد از مضروب شدن ندا گرفتند، و فرياد مي زد: "نمي خواستم بکشمش"، تطبيق مي کند. البته در آن روز ريشش را زده بود، ولي سبيلش را داشت. اما براي اينکه صد در صد مطمئن بشويم و احيانا فرد بي گناهي در مظان اتهام قرار نگيرد، لازم است نشانه ديگري را هم روي اين فرد بررسي کنيم. از آنجا که مردم بعد از اينکه ضارب را گرفتند، پيراهنش را از تنش بيرون آوردند، بر پشت ضارب چند داغ زخم قديمي ديدم. اين داغ ها شبيه جاي زخمي بود که در اثر بُرش با شي تيز ايجاد مي شود..."


و بدين ترتيب رکورد تاريخ وقاحت توسط حکومت دروغ پرور و بي شرف و بي شرم و حيا شکسته مي شود!


(در ماجراي انکار قتل و تجاوز به "ترانه موسوي" از سوي صدا و سيما نيز باز شاهد چنين دغل بازي بوديم.)

روش‏هاي انجام عمليات جنگ رواني


حکومت کثيف از روش‏هاي متفاوتي در جنگ رواني استفاده مي‏کند که مهم‏ترين آنها عبارتند از:

1- شايعه؛
شايعه، ادعاي مشخصي است که جهت برانگيختن باور مخاطبين به کار مي‏رود و دهان به دهان از فردي به فرد ديگر منتقل مي‏گردد و فاقد هر گونه سند و مدرک مطمئن مي‏باشد. اهداف ايجاد شايعه عبارتند از:
الف) ايجاد بدبيني نسبت به جنبش و افراد شرکت کننده در آن، که مي‏تواند آثار نامطلوبي را در پي داشته باشد.
ب) افزايش نگراني و اضطراب در مردم.
ج) ترور شخصيت و لکه‏دار کردن قداست ارزشها، شهيدان و مردم شرکت کننده در تظاهرات ها.
د) ايجاد فضاي ناسالم اجتماعي.
و) ايجاد تفرقه در ميان مردم سبز، براي از بين بردن وحدت و يگانگي که پيروزي هر ملتي تنها در سايه آن تحقق خواهد يافت. نکته مهم ديگر اين‏که در شايعه‏سازي، حکومت حتما در پي نتيجه از آن نخواهد بود؛ زيرا که با ايجاد شايعه، افکار را به سمت مسائل غيرضروري سوق مي‏دهند.

2- تحريف واقعيات؛
تحريف واقعيات نيز يکي از روش‏هايي است که حکومت در آن سعي مي‏کند اذهان عمومي را از حق به باطل منحرف کرده، تا باعث شوند مسائل، طور ديگري جلوه داده شوند و به عبارتي، باعث ‏شوند تا مردم از پيام‏ها و جريانات به گونه‏اي برداشت نمايند که حکومت مي‏خواهد و اين نکته مهمي است که روش‏هاي ديگر، اغلب براي همين هدف به کار برده مي‏شوند.

3- اغراق و مبالغه؛
اين روش ساده و در عين حال کارآ، در جنگ رواني به دو طريق مورد استفاده قرار مي‏گيرد؛ حکومت، نقاط ضعف يا کمبودها و مشکلات موجود در طرف مقابل را بيش از اندازه بزرگ جلوه داده، بر آن تأکيد مي‏کند؛ تا بر نگراني مردم بيفزايد و ديگر اين‏که موارد مثبتي را که خود دارد را به جامعه ارزاني داشته، آنها را در اذهان عمومي بزرگ جلوه داده تا از اين طريق، افراد را به خود جذب کند. اين دو حرکت، هميشه در کنار هم به کار مي رود.

4- تفرقه؛
از آن‏جايي که وحدت و يگانگي، عامل اصلي در موفقيت هر ملت آزاده اي است، تفرقه نيز بر عکس آن عامل اصلي ذلت و بدبختي هر ملتي است. اين روش، تقريبا نتيجه تمام روش‏هايي است که حکومت در جنگ رواني به کار مي‏برد و در حقيقت، حکوکت کثيف در به راه انداختن جنگ رواني، در پي ايجاد تفرقه ميان گروه هاي مختلف مردم مي‏باشد؛ تا از اين طريق، بتواند به منافع خود دست يابد.

5- فريب؛
در اين روش، حکومت سعي مي‏کند تا مخاطب مورد نظر را به سمت يک فضاي ذهني متفاوت با واقعيات سوق دهد و اين عمل، يعني فريب يا دروغ بزرگ، بايد به گونه‏اي ساخته و پرداخته شود که افراد، بدون هيچ مقاومتي وارد آن شوند و القائاتي را که مي‏شود، بپذيرند. بنابراين، حکومت سعي مي‏کند با تلاش و کوشش، ذهن مخاطب را به نتيجه مورد انتظار خويش برساند.

وظيفه ما براي مقابله با جنگ رواني حکومت چيست؟
بهترين روش اين است که اول خودمان را نجات دهيم و بعد ديگران را. بدين ترتيب به هيچ عنوان در مواقع حساس و تاريخ ساز، به خبرهايي که از طريق منابع خبري حکومتي يا سرسپردگان آنها منتشر مي شوند توجه نکنيد. مخصوصا در مواقع سرنوشت ساز و حساس مبارزات. و سپس اطرافيانتان را هم از اين موضوع آگاه کنيد که اين خبري که الان روحيه شما را تضعيف کرده است يک خبر کاملا کذب مي باشد براي در هم شکستن صفوف يکپارچه مبارزين.

توجه داشته باشيد براي مقابله با جنگ رواني حکومت، به موارد زير اصلا توجه نکنيد:
1- اخباري که از راديو و تلوزيون حکومتي پخش مي شود.
2- اخباري که از خبرگزاري هاي دولتي ايسنا، ايرنا، فارس نيوز، مهر نيوز و ... منتشر مي شود.
3- اخباري که از طريق سايت هاي اينترنتي خبري-تحليلي حکومتي نظير: رجا نيوز، تابناک، الف، عصر ايران، جهان نيوز و ... منتشر مي شود.
4- اخباري که از دهان عوامل رژيم نظير بسيجي ها، سپاهي ها و اطلاعاتي ها و ... مستقيما مي شنويد.

موارد بالا را به هيچ عنوان جدي نگرفته و هراسي در دل خود بابت شنيدن اين اخبار راه ندهيد و راههاي مقابله با اثرات بعضا مخرب اين ياوه گويي ها را پيدا کنيد و به مقابله با آنها در سطح جامعه بشتابيد.
- حتي در روزهاي پس از کودتاي ننگين 22 خرداد خبرگزاري ريانووستي دولت روسيه نيز به کمک رژيم آمد و اخبار کاملا کذبي را براي تضعيف روحيه مبارزين منتشر کرد.

بنابراين وظيفه ما فرماندهان سبز مي باشد که اثرات اين جنگ هاي رواني-رسانه اي را در ميان مردمان خنثي کنيم و ستمگران را در رسيدن به اهداف پليدشان ناکام کنيم.

و اين تنها نداست که مي ماند...



» ادامه مطلب

عکس - کارتون شرک 2 جمهوری اسلامی

» ادامه مطلب

آموزش مقابله با ماشین های آب پاش نیروی انتظامی


ارتش سبز آزادی بخش ایران - آنطور که در ویکیپدیا نوشته، ماشین های آبپاش، از کاربرد همزمان اسلحه گرم، گاز اشک آور و باتون کم خطرتر هستند (احتمالا خطرش از چماق و قمه و تیرآهن هم کمتر باشد)؛ اما حتی استفاده از آنها، در اکثر کشورهای جهان منسوخ شده است و مثلا در آلمان از ماشین های آبپاش برای خنک کردن مردم در فصل های گرم سال استفاده میشود. دلیل عدم استفاده از ماشین های آبپاش، وجود ابزارهای غیرمرگ آور پیشرفته تر و همچنین تاثیر بسیار منفی استفاده از آن در نزد رسانه ها و افکار عمومی است. در نزد بسیاری از مردم جهان، به خصوص آمریکایی ها، مشاهده این ماشین ها یادآور مبارزات جنبش حقوق شهروندی آمریکایی های آفریقایی تبار است.

ماشین آبپاشی که اخیرا توسط رژیم ایران و بطور فوری خریداری شده است، ساخت کشور چین و بسیار شبیه به مدل DES- 516B است:


این ماشین دارای مخزن آب اصلی با گنجایش 6 تا 8 هزار لیتر است که در حالت بارگیری کامل، وزن این ماشین را به 23 تن میرساند. علاوه بر مخزن فوق، ماشین دارای سه مخزن جانبی، هر یک به حجم 100 لیتر، برای کف آتشنشان، گاز اشکآور، و رنگ است. استفاده از رنگ در آب شلیک شده ممکن است برای ایجاد وحشت یا علامتگذاری تظاهرکنندگان انجام شود. دو عدد آبپاش موجود بر بالای ماشین، می توانند جریان آب را بصورت پیوسته یا پالسی تا مسافت 70 متر وبا سرعت حداکثر 90 کیلومتر در ساعت پرتاب کنند. ماشین های آبپاش کمتر مرگ آور هستند؛ اما شواهدی نشان می دهد که ضربه آب با این سرعت می تواند سبب شکستگی استخوان یا صدمات جدی داخلی شود. در هر دو حالت فرد می تواند خود را از جلوی ضربه کنار بکشد، اما باید مورد معاینه قرار گیرد، زیرا مثلا پارگی طحال که می تواند در این مورد اتفاق بیفتد، چنانچه به حال خود رها گردد، سبب مرگ می شود. کابین آبپاش چینی گنجایش 3 نفر را داراست. خدمه ماشین معمولا از درون آن و با دسته فرمان (جوی استیک) آبپاشها را کنترل می کنند. شیشه ها دارای توری فلزی است تا در برابر پرتاب سنگ مقاوم باشند.

اما چگونه این ماشین های آبپاش پلیس را از کار بیندازیم؟
من به این موضوع خیلی فکر کردم. اولا باید بدانیم که این کار شدنی است. شکل زير ماشین آبپاشی را نشان می دهد که خدمه آن بیرون پریده اند و در حال فرار از ماشین هستند. جزییات بیشتری از این عکس در اختیار ندارم.


به نظرم کور کردن دید خدمه روش مناسبی است. نزدیک شدن به ماشین به هیچ وجه توصیه نمی شود؛ خواهش می کنم نخندید؛ اما شاید استفاده از تخم مرغ رنگی موثر باشد. اگر بتوان توری محافظ شیشه جلوی ماشین را با پرتاب فراوان تخم مرغ های رنگی سبز کور کرد، آن وقت خدمه ناچار باید توری محافظ را مطابق شکل زير بالا بزنند، که در این حالت شیشه جلو بدون محافظ و در مقابل پرتاب سنگ آسیب پذیر می گردد:


به نظر می رسد که پرتاب اشیای آتش زا مثل کوکتل مولوتف بر این زره پوش کارگر نمی افتد؛ اما تصور می کنم که چرخ های جلوی ماشین در برابر پرتاب کوکتل مولوتوف از کنار آسیب پذیر باشد:



روش ساخت گلوله تخم مرغ رنگي (کوکتل مولوتف سبز) در خانه:

ابزارهاي مورد نیاز:
- تخم‌مرغ (البته تخم اردک يا غاز به دليل محکم تر بودن جداره آن و احتمال شکستگي کمترش در حين حمل و نقل توصيه مي شود)،
- رنگ (ترجيحا رنگ روغني که به راحتي با آب پاک نشود)،
- چسب چوب برای چسبندگی بیشتر (نسبت ۱ به ۳ یا ۱ به ۴)،
- میخ بزرگ یا درفش یا تیر دارت یا ...،
- سرنگ یا قیف کوچک،
- چسب نواری.

دستور ساخت:
1- يک سوراخ کوچک روي تخم مرغ (يا تخم اردک يا غاز) درست کنید. زرده و سفيده تخم مرغ را خارج کنید برای آشپزی!



2- با سرنگ، رنگ روغن را درون تخم بریزید (پُرش نکنید).



3- حالا يک مقدار چسب چوب اضافه کنید (نسبت چسب چوب به رنگ: ۱ به ۳ یا ۱ به ۴)



4- بعدش محل سوراخ روي تخم را با چسب مُهر و مومش کنید.



5- کار تمام است! گلوله هاي رنگي شما يا به عبارتي کوکتل مولوتف هاي سبز شما آماده هستند.


» ادامه مطلب

تظاهرات برق آسا و هوشمند


با پيشرفت وسايل ارتباط جمعي همانند تلفن،‌ اينترنت،‌ موبايل و غيره، شيوه هاي گردهمائي هاي اعتراض آميز هم با استفاده از اين امکانات خاصيت ديناميک تري به خود ميگيرند.

Smart mob که شايد به اجتماع هوشمند بتوان تعبيرش کرد به گردهمايي به ظاهر خودجوش عده اي که شناخت قبلي از هم ندارند و به حزب يا دار و دسته خاصي وابسته نيستند گفته مي شودکه با استفاده از وسائل ارتباط جمعي به ناگاه و سر ساعت و دقيقه معيني در محلي جمع شده و با يک حرکت هماهنگ و مشترک اعتراض خود را نسبت به مسائل اجتماعي به نمايش مي گذارند. از خصوصيات بارز اين نوع گرد همايي زمان بسيار کوتاه اين نوع تظاهرات است که معمولا کمتر از چند دقيقه طول مي کشند و پس از آن شرکت کنندگان به همان سرعت از هم جدا شده و به راه خود ادامه مي دهند.

با پيشرفت تکنيک هاي روابط عمومي اين زمان کافي است تا عکس و ويدئو هاي لازم تهيه شده و توسط رسانه هاي عمومي به اقصي نقاط دنيا پخش شوند. اين پديده اولين بار توسط هوارد رَينگولد (Howard Rheingold) دانشمند و روان شناس علوم اجتـماعي و نويـسنده سـرشـناس و معـروف آمـريـکايي در کـتـاب «اجتـمـاع هـوشـمند: انـقلاب اجـتـمـاعي بـعـدي» (Smart Mobs: The Next Social Revolution) به بحث کشيده شد.


اولين بار اجتماعات هوشمند در سال ۲۰۰۱ در مانيل پايتخت فيليپين در اعتراض به فساد اقتصادي رئيس جمهور وقت يوزف استرادا (Joseph Estrada) صورت گرفت که به سقوط او انجاميد. به هنگام سخنراني هاي عمومي استرادا معترضين به سياست هاي او از طريق اس ام اس قرار ملاقات مي گذاشتند و به ناگاه همگي با لباس سياه رنگي ظاهر شده و با اشعار هماهنگ براي يک دقيقه تمامي توجه رسانه ها را به خود جلب مي کردند.


با هوشمندترشدن سيستم هاي سرکوب پليسي در کشورهاي تحت استبداد، حکومت سعي در آگاهي به موقع از چنين قرار و مدار هايي دارد تا به موقع جلو وقوعشان را بگيرد. از اين جمله مي شود از قطع سرويس اس ام اس در مناطق سخنراني روساي رژيم،‌ فيلتر کردن سايت هاي اجتماعي يا رخنه کردن هزاران وبلاگ نويس حکومتي به وبلاگستان نام برد که نقش آنها بيشتر موش لاي درز ديوار را بازي کردن و گوش دادن است تا آگاهي دادن به ملت. نوع تفريحي اين نوع حرکت به Flash mob به معني اجتماع برق آسا معروف است. هدف شرکت کنندگان اين نوع اجتماعات فقط ميخ کردن رهگذرهاست.

به طور مثال در آن واحد در يک ميدان عمومي چهارصد تا پانصد نفر همزمان به يک نقطه مجازي خيره مي شوند يا به يک باره به خوردن موز مشغول مي شوند و يا با هجوم به رستورانهاي زنجيره اي هزاران همبرگر سفارش مي دهند.

نمونه اي از تظاهرات برق آسا با موز!

منبع: ارتش سبز آزادی بخش ایران
» ادامه مطلب

بیوگرافی شیرین عبادی

من در سال 1326 در شهر همدان بدنيا آمدم . خانواده من فرهنگي و معتقد به دين اسلام بودند. پدرم هنگام تولد من رئيس اداره ثبت شهر همدان بود . پدرم يكي از اولين اساتيد حقوق تجارت بود . او كه نامش ؛ محمد علي عبادي ؛ است چندين كتاب نوشته است و در سال 1372 فوت كرد .
كودكي من در خانواده اي سرشار از مهر و محبت سپري شد. من دو خواهر و يك برادر دارم كه همگي تحصيلات عاليه دارند و مادرمان تمام وقت و عشق خود را صرف تربيت ما نمود .
من دريك سالكي به همراه خانواده به تهران آمدم و از آن پس ساكن اين شهر شدم . در دبستان فيروزكوهي تحصيل كردم و دوره دبيرستان را در دبيرستان انوشيروان دادگر و رضاشاه كبير به اتمام رسانيدم . در كنكور دانشگاه تهران شركت كردم و در سال 1344 وارد دانشكده حقوق شدم . دوره ليسانس را 5/3 ساله تمام كردم . بلافاصله در كنكور دادگستري شركت كردم و پس از طي شش ماه كارآموزي قضاوت در اسفند 1348 به عنوان قاضي رسما كار خود را شروع كردم . به موازات قضاوت در دادگاه به ادامه تحصيل پرداختم و در رشته حقوق خصوصي در سال 1350 از دانشگاه تهران با درجه ممتاز فوق ليسانس گرفتم .
در داگستري مشاغل متعددي داشتم و در سال 1354 به رياست شعبه 24 دادگاه شهرستان نائل آمدم. من اولين زني هستم كه در تاريخ دادگستري ايران به رياست دادگاه نائل آمدم . بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن 1357 چون براين اعتقاد بودند كه قضاوت در اسلام براي زنان ممنوع است من و بقيه خانم هاي قاضي را از سمت خود بركنار نمودند و ما را به پست اداري گماشتند . من را منشي همان دادگاهي كردند كه روزي رئيس آن بودم . به اين وضع همگي اعتراض كرديم . پست بالاتري براي ما در نظر گرفتند. و همه زنان قاضي از جمله من را به عنوان كارشناس در دادگستري به خدمت گماردند. ادامه اين وضع براي من غيرقابل تحمل بود بنابراين تقاضاي بازنشستگي قبل از موعود كردم و با آن موافقت شد . چون كانون و كلاء دادگستري مدتها پس از انقلاب بازگشائي نشده بود و بوسيله قوه قضائيه اداره مي شد بنابراين با درخواست وكالت من هم موافقت نمي شد و من عملا چندين سال خانه نشين شدم تا اين كه در سال 1371 توانستم پروانه وكالت بگيرم و دفتر و كالت خودم را تاسيس كنم .
از فرصت بدست آمده درزماني كه بيكاربودم استفاده كردم و به تاليف چند كتاب و انتشار مقالات متعددي در نشريات ايران پرداختم . پس از اخذ وكالت دفاع از پرونده هاي بسياري را قبول كردم كه تعدادي از آنها پرونده هاي ملي بوده است مانند وكالت خانواده مقتولين قتل هاي زنجيره اي (فروهرها) و يا عزت ابراهيم نژاد كه در حمله به كوي دانشگاه به قتل رسيد. دربرخي از پرونده هاي مطبوعاتي نيز شركت نموده ام . تعدادي كثيري از پرونده هاي اجتماعي نظير كودك آزاري را هم برعهده داشتم و اخيرا نيز وكالات مادر زهرا كاظمي- عكاسي كه در ايران به قتل رسيد – را هم بر عهده گرفته ام .
من در دانشگاه نيز تدريس مي كنم . هرسال تعدادي از دانشجويان خارج از ايران به عنوان كارآموز حقوق بشر نزد من كارآموزي مي كنند.
من ازداواج كرده ام همسرم مهندس برق است . دو دختر داريم يكي 23 ساله كه مهندس مخابرات است و در دروره دكتراي مخابرات در دانشگاه مك گيل واقع در كانادا ادامه تحصيل مي دهد و ديگري 20 ساله است و دانشجوي سال سوم حقوق است كه درتهران بسر مي برد.

فعاليت هاي اجتماعي
* هدايت چندين پروژه تحقيقاتي براي دفتر يونيسف تهران
* تاسيس انجمن حمايت از حقوق كودكان كه در سال 1374 با همراهي تعدادي از هم فكران. تا سال 1379 نيز رياست انجمن را بر عهده داشتم و از آن پس به عنوان مشاور حقوقي با انجمن مذكور همكاري مستمر دارم . اين انجمن در حال حاضر بيش از پانصد عضو فعال دارد.
* تدريس رايگان حقوق كودك و حقوق بشر در دوره هاي مختلف
* تاسيس كانون مدافعان حقوق بشر به همراه چهار وكيل مدافع در سال 1380 رياست اين كانون را بر عهده دارم .
* ارايه بيش از 30 سخنراني در كنفرانس هاي دانشگاهي و علمي و سمينارهايي كه درباره حقوق بشر برگزار شده است در كشورهاي ايران ، فرانسه ، بلژيك، سوئد ، سوئيس ، انگلستان و آمريكا .
* به عهده گرفتن وكالت تعدادي از چهره هاي مطبوعاتي يا وكالت خانواده آنها كه دررابطه با آزادي بيان متهم و يا محكوم شده بودند ازجمله دكترحبيب الله پيمان (به خاطر نوشتن مقاله و سخنراني درباره آزادي بيان ) عباس معروفي، سردبير ماهنامه گردون ( به خاطر چاپ تعدادي مصاحبه و شعر) سركوهي (سردبير ماهنامه آدينه )
* به عهده گرفتن وكالت خانواده قربانيان قتل هاي زنجيره اي ( فروهر ها)
* به عهده گرفتن و كالت خانواده عزت ابراهيم نژاد مقتول حوادث 18 تير ماه كوي دانشگاه در سال 1378
* به عهد گرفتن و كالت مادر آرين گلشني كودكي كه بر اثر حضانت جدا از مادرش زندگي مي كرد و بر اثر شكنجه در خانه نا مادري اش به قتل رسيده بود.
* پيشنهاد تصويب قانون منع خشونت عليه كودكان به مجلس شوراي اسلامي كه به سرعت نيز در مجلس بررسي و به تصويب رسيد در تابستان 1381

جايزه ها و افتخارها
1. ناظر رسمي از سوي سازمان ديده بان حقوق بشر، سال 1996
2. انتخاب كتاب حقوق كودك به عنوان كتاب برگزيده سال از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي .
3. جايزه بنياد حقوق بشر رافتو به خاطر فعاليت هاي حقوق بشر ، نروژ، سال 2001
4. جايزه صلح نوبل در سال 2003

» ادامه مطلب

آشنايي با انواع شوکرها (shocker)


شوکر (shocker)
ارتش سبز آزادی بخش ایران - امروزه نيروهاي پليس و امنيتي، تجهيزات و تسليحات جديدتر و کارآمدتري براي مقابله با تبهکاران و دستگير کردن آنها در اختيار دارند. از جمله اين تجهيزات شوک دهنده ها يا همان باتومهاي برقي هستند که مي توانند تأثير بسزايي در خاموش کردن شورشها و از پاي درآوردن موقت شورشيان و تبهکاران داشته باشند. در اين مقاله با اصول عملکردي اين نوع سلاحها بيشتر آشنا خواهيم شد:

سيستم الکتريکي بدن انسان
همه ما الکتريسيته را يک عامل مضر براي بدنمان ميدانيم. اگر صاعقه به کسي برخورد کند يا کسي دستش را به داخل يک پريز برق فرو ببرد، جريان برق ممکن است باعث فلج يا کشته شدن وي گردد. اما جريان الکتريسيته با توان و ولتاژ پائين تر براي بدن ما بي ضرر است. در واقع، اين نوع جريان براي بدن ما لازم و ضروري است. وجود جريان الکتريسيته در بدن ما، براي انجام هرکاري ضروري است. وقتي ميخواهيد يک ساندويچ درست کنيد، مغز شما يک پيام الکتريکي به يک سلول عصبي ميفرستد که اين پيام سپس به ماهيچه هاي دست شما منتقل ميشود. سيگنال الکتريکي به سلول عصبي ميگويد که يک پيام نوتروني به سلولهاي ماهيچه بفرستد و بدين ترتيب، ماهيچه ها در جهت مناسب براي قرار دادن ساندويچ روي هم حرکت ميکند. وقتي ساندويچ را گاز ميزنيد، دهان شما سيگنال به مغزتان ميفرستد که مزه آنرا به شما ميگويد.
بدين ترتيب، اجزاي مختلف بدن از نيروي الکتريسيته براي برقراري ارتباط با ديگران استفاده ميکند. اين در واقع مثل يک سيستم تلفن يا اينترنت عمل ميکند. الگوهاي ويژه الکتريسيته از طريق خطوط منتقل ميشوند تا پيامها را منتقل کنند.

برهم زدن سيستم بدن
ايده اصلي بکار رفته در يک سلاح شوک دهنده اين است که اين سيستم ارتباط را مختل کند. شوک دهنده ها يک بار الکتريکي با ولتاژ بالا و آمپر پائين ايجاد ميکنند. در واقع اين بار الکتريکي داراي فشار بالا و شدت جريان پائين ميباشد. وقتي شما شوک دهنده را بطرف يک مهاجم ميگيريد و ماشه آنرا ميکشيد، اين جريان وارد بدن مهاجم ميشود اين بار که با شدت 3 ميلي آمپر جريان دارد، به اندازه کافي قوي نيست که بتواند به بدن انسان صدمه اي بزند، مگر اينکه براي دوره زماني طولاني به طرف فرد شليک شود.

شوک دهنده مقدار زيادي اطلاعات گيج کننده را به بدن فرد مهاجم ميفرستد، اما در واقع آنچه اتفاق مي افتد از اين قرار است:
بار الکتريکي با سيگنالهاي الکتريکي ارسالي از مغز مهاجم ترکيب ميشود. اين مثل افزودن يک جريان خارجي به خطوط تلفن است.
سيگنال اصلي با نويزهاي گوناگوني ترکيب ميشود و عمل بازخواني پيام را بسيار مشکل مينمايد. وقتي اين خطوط ارتباطي به سمت پائين حرکت ميکنند، ديگر فرد مهاجم کنترلي روي ماهيچه هايش نخواهد داشت و ممکن است بطور موقت فلج شود.
اين جريان الکتريکي ممکن است بوسيله يک فرکانس پالسي توليد شود که خود سيگنالهاي الکتريکي بدن را تقليد ميکند. در اين حالت، جريان الکتريکي ارسالي از طريق عصبها، از ماهيچه ها ميخواهد که حجم زيادي از کار را در يک دوره کوتاه انجام دهند. اما اين سيگنال، فرمان هيچگونه حرکت خاصي را در بر ندارد. اين امر باعث ميشود ذخاير انرژي فرد مهاجم تحليل رود و وي بقدري ضعيف شود که نتواند حرکت کند. از سوي ديگر، با توجه به اينکه سلولهاي عصبي و ماهيچه ها در تمام سطح بدن وجود دارند، مهم نيست شوک دهنده را به کدام نقطه از بدن ميزنيد.

شوک دهنده استاندارد
شوک دهنده هاي متعارف، طرحي بسيار ساده دارند .آنها به اندازه يک چراغ قوه هستند و معمولا با باطريهاي 9 ولتي کار ميکنند.اين باطريها جريان الکتريسيته را به يک مدار متشکل از اجزاي الکتريکي مختلف ارسال ميکنند. اين مدار از چند ترانسفورماتور تشکيل شده است که ولتاژ را افزايش (معمولا بين 20000 تا 150000 ولت) و قدرت را کاهش ميدهند. اين مدار همچنين يک نوسانگر دارد که به جريان، حالت نوساني ميدهد تا يک الگوي پالسي ويژه از الکتريسيته ايجاد شود. اين جريان يک خازن را شارژ ميکند. خازن نيز يک بار الکتريکي درست کرده و به الکترودهاي انتهاي مدار ميفرستد. الکترودها دو صفحه فلزي رسانا هستند که روي مدار نصب شده اند و بين آنها فاصله وجود دارد. از آنجا که الکترودها در امتداد مدار نصب شده اند، بين آنها اختلاف ولتاژ بالائي وجود دارد. اگر فاصله بين دو الکترود را با يک رسانا (مثلا بدن فرد مهاجم) بپوشانيد، پالسهاي الکتريکي سعي ميکنند از يک الکترود به الکترود ديگر منتقل شوند و در نتيجه، جريان الکتريسيته وارد سيستم عصبي فرد ميشود.

الکترودهاي بيشتر
امروزه بيشتر انواع شوک دهنده ها دو جفت الکترود دارند؛ يک جفت دروني و يک جفت بيروني دارند. جفت بيروني، الکترودهاي بار (Charge Electrodes) در فاصله بيشتري از هم قرار دارندو بنابراين جريان وقتي جاري ميشود که يک رسانا بين آن دو قرار بگيرد. اگر جريان نتواند بين اين دو الکترود جاري شود، به جفت دروني يا الکترودهاي آزمايشي (Test Electrodes) منتقل ميشود. اين الکترودها بقدري به هم نزديک هستند که جريان الکتريسيته ميتواند بين آنها جاري شود. جريان در حال حرکت، ذرات هوا را در شکاف بين دو الکترود يونيزه ميکند و يک جرقه با صداي خاصي ايجاد ميکند. اين جرقه معمولا به عنوان يک عامل بازدارنده استفاده ميشود: وقتي مهاجم جرقه را ميبيند و صدا را ميشنود، متوجه ميشود که شما مسلح هستيد. برخي از شوک دهنده ها از عامل هيجان بجاي هشدار استفاده ميکنند. اين نمونه ها به شکل چتر، چراغ قوه يا ديگر اشياء داراي کاربرد روزانه دارند، در مي آيند و مهاجمان را غافلگير ميکنند. اين نوع شوک دهنده ها معمولا توسط برخي شهروندان خاص استفاده ميشوند، چونکه کوچک هستند و استفاده از آنها بسيار ساده است. اما نيروهاي پليس و امنيتي معمولا از شوک دهنده هاي پيچيده تر با برد بيشتر استفاده ميکنند.

شوک دهنده پرتابي

يک نوع معمول شوک دهنده ها، انواع پرتابي (Taser Gun) هستند. اين نوع شوک دهنده ها بر اساس همان اصول بکار رفته در شوک دهنده هاي معمولي کار ميکنند و فقط دو الکترود شارژ آنها به يک قسمت خاص وصل نيستند. اين الکترودها در انتهاي دو سيم رساناي بلند قرار دارند که به مدار الکتريکي شوک دهنده وصل ميشوند. با کشيدن ماشه، يک کارتريج گاز فشرده در داخل شوک دهنده باز ميشود. گاز در حال انتشار، فشاري را در پشت الکترودها ايجاد ميکند و آنها را به جلو پرتاب مينمايد. اين الکترودها دو گيره کوچک دارند که به لباس مهاجم وصل ميشود. وقتي الکترودها وصل ميشوند، جريان از طريق سيمها به بدن مهاجم منتقل ميشوند و به همان روش قبلي وي را از پاي در مي آورد.برتري عمده اين طرح، در دور برد تر بودن آن است (برد آن 4 تا 6 متر ميباشد) و نقطه ضعيفي که دارد نيز اين است که تنها يک بار ميتوان با آن شليک کرد، چرا که پس از هر بار شليک بايد سيم را جمع کرد و دوباره در محل قرار دهيد و يک کارتريج گاز جديد بگذاريد. شوک دهنده هاي پرتابي يک سامانه تشخيص شليک کننده نيز دارند. وقتي يک پليس الکترودها را شليک ميکند، چندين شيئ به اندازه آبنبات همراه آن پرتاب ميشود که نشان ميدهد چه کسي و در چه جهتي شليک کرده است. برخي از اين انواع، يک رايانه نيز دارند که زمان و تعداد شليکها را ثبت ميکند.

شوک دهنده ها يک نمونه ديگر نيز دارند که تا حدودي دور برد تر است. و با نام شوک دهنده مايع شناخته ميشود. تنها فرق اين نوع شوک دهنده با شوک دهنده هاي پرتابي در اين است که براي ارسال جريان الکتريسيته از يک جريان مايع استفاده ميکنند و نه سيم.


اين نوع شوک دهنده ها داراي يک مخزن هستند که يک ماده بسيار رسانا (مخلوطي از آب، نمک و ديگر مواد رسانا) را در بر دارد.
وقتي ماشه کشيده ميشود، جريان الکتريسيته از اسلحه شروع شده و با گرفتن رد مواد مايع به مهاجم منتقل ميشود. اين سلاحها داراي برد بيشتري هستند و آنها را به دفعات ميتوان استفاده کرد. اما شوک دهنده هاي مايع معمولا حجيم و سنگين هستند و گاهي نيز مخزن مايع آنها روي يک وسيله نقليه سوار ميشود.
شوک دهنده ها روز بروز کاربرد گسترده تري پيدا ميکنند.
با اين نوع سلاحها ميتوان افراد جاني و تبهکار رژيم را از پاي در آورد بدون اينکه به آنها صدمات جاني خطرناک وارد شود. و اين برتري عمده اين سلاح ها نسبت به سلاحهاي گرم مي باشد.

» ادامه مطلب

کامل ترين راهنماي ساخت کوکتل مولوتف (بمب دستي آتش زا) در خانه


کوکتـل مولوتـف يک بطري حاوي ماده آتش زا است که در صورت پرتاب و شکسته شدن باعث ايجاد حجم وسيعي آتش غير قابل مهار مي شود و از آن در درگيري هاي خياباني براي ايجاد رعب و وحشت و سردرگمي در بين نيروهاي دشمن (مثل گارد ضد شورش) و متفرق کردن آنها استفاده مي شود. اين سلاح بسيار ساده، ارزان و کارآمد است و امروزه در بسياري از درگيري هاي چريکي و خياباني استفاده مي شود.

تاريخچه ساخت کوکتل مولوتوف:
وقتي‌ که روس‌ها در اتحاد اوليه با هيتلر در سال ۱۹۳۹، به کشور فنلاند حمله ور شدند، "وياچسلاو مولوتف" وزير خارجه استالين جنايت کار بود. در مقابل اعتراض بين‌المللي به بمباران بي رحمانه شهرهاي فنلاند، "وياچسلاو مولوتف" بي‌شرمانه مدعي شد که هواپيما‌هاي روس فقط آذوقه بر سر ملت فنلاند مي ريختند!!. مردم قهرمان فنلاند هم که بمب و مهمات چنداني نداشتند، با الکل، نفت، بنزين و روغن، بمب هاي ساده‌اي ساختند و با آن به جنگ تانک‌هاي روس رفتند. آنها براي مزاح، اسم اين بمب هاي الکلي را کوکتل مولوتف نهادند و گفتند، اين کوکتل (پذيرايي) عوض آن غذا ‌هايي‌ که بر سر ما انداختي!!!.

دليل موفقيت کوکتل مولتف، سادگي و قدرت آن بود. بطري‌هاي اوليه را همان کارخانه عرق کشي‌ فنلاند با الکل درست ميکرد، ولي‌ بعدا معلوم شد که مخلوط بنزين و روغن موتور کاراتر بود. فنلاندي‌ها سر شيشه را خالي‌ مي گذاشتند، فتيله پارچه‌اي داخل مواد قرار ميدادند، و درب آنرا با چوب پنبه يا چسب نواري مي بستند، تا محتويات ماده سوختي بيرون نريزد. فتيله که آتش مي گرفت، چون سر بطري بسته بود به مواد سوختي داخل بطري نمي رسيد، اما بعد از پرتاب بطري و شکسته شدن شيشه، فتيله مشتعل، مواد پراکنده شده را آتش مي زد. فنلاندي‌ها به زودي دانستند که با اضافه کردن شکر، مايع ظرفشوي، خرده پلاستيک (استايروفوم) يا حتي سفيده تخم مرغ مي شد به کوکتل مولوتف خواص دود زائي، دير سوزي يا کم پخشي داد.

اصول ساخت کوکتل مولوتف بسيار ساده است:
1- بطري شيشه اي مانند شيشه نوشابه، شير يا آبليمو و...
2- ماده ژل سوختي سوختي از قبيل مخلوط بنزين و روغن موتور (تا نصف پر شود)
3- يک تکه پارچه آغشته به سوخت که به عنوان فتيله عمل خواهد کرد (پارچه را گره بزنيد و با فشار درون دهانه بطري جاي دهيد تا هنگام پرتاب کوکتل مولوتف محتواي درون آن به بيرون پرتاب نشود يا از چوب پنبه براي محکم کردن درب بطري استفاده نماييد).

طرز تهيه:
روش ساخت يک کوکتل مولوتف قدرتمند:
1- يک بطري شيشه اي (مثل بطري شيشه نوشابه، شير يا آبليمو) را برداريد.
2- داخل آن ژله سوختي ناپالم، (اگر نداريد {بنزين و روغن موتور} يا {بنزين و گازوييل}) بريزيد، به طوري که نصف بطري پر شود.
3- حال يک پارچه آغشته به بنزين يا گازوييل را داخل بطري قرار دهيد به طوري که داخل ناپالم (يا بنزين و ..) قرار بگيرد و مقداري از آن هم از دهانه بطري بيرون بزند.
4- پارچه را گره بزنيد و با فشار درون دهانه بطري جاي دهيد تا هنگام پرتاب کوکتل مولوتف محتواي درون آن به بيرون پرتاب نشود يا از چوب پنبه براي محکم کردن درب بطري استفاده نماييد.


اکنون کوکتـل مولوتـف شما آماده است. کافي است تا سر پارچه را با فندک آتش زده و به سمت نيروهاي مزدور سرکوب گر پرتاب کنيد تا بطري متلاشي شود. در نتيجه اين پرتاب، ژل سوختي آتش گرفته و به اطراف پراکنده مي شود و همراه با آن حجم زيادي از آتش توليد مي شود که مهار آن بسيار سخت و ناممکن خواهد بود.
کوکتل مولوتف را مي توان براي مدت هاي طولاني نگهداري کرد و از اين نظر سلاح بي خطري به حساب مي آيد.

- توجه داشته باشيد در کوکتل مولوتف هايي که تنها از بنزين براي تهيه ماده سوختي استفاده مي شود، بنزين با شدت و حرارت زيادي مي سوزد اما شعله آن دوام زيادي ندارد و به سرعت فروکش مي کند. در نوع پيشرفته کوکتل مولوتف، به جاي سوخت معمولي، از ناپالم استفاده مي شود. از نظر تئوري ناپالم به ماده غليظي گفته مي شود که خاصيت اشتعال دارد.

ناپالم را به روش هاي زير مي توان درست کرد:
1- مخلوط بنزين و روغن موتور
2- مخلوط بنزين و صابون مايع يا مايع ظرفشويي
3- مخلوط بنزين و پارافين
4- مخلوط بنزين و قير
5- مخلوط بنزين و استايروفوم (يونوليت)
6- مخلوط بنزين و چسب (سيريش يا چسب آهن)
*(منظور از مخلوط: به نسبت مساوي يا 60 به 40)

"کوکتل مولوتف ناپالم" با "کوکتل مولوتف بنزيني" تفاوتي از نظر ساخت ندارد. اما دوام شعله "کوکتل مولوتف ناپالم" بسيار بيشتر است و به علت خاصيت چسبندگي و غلظت زياد ناپالم، خاموش کردن آن بسيار مشکل مي باشد.

توجه: اگر هنگام آتش زدن پارچه سر بطري، ماده سوختي داخل بطري به آتش برسد امكان انفجار بطري وجود دارد. در زمان آتش زدن آن و نيز زمان پرتاب کردن آن دقت کنيد. بهتر است اگر مي خواهيد از اين اسلحه براي مقابله با نيروهاي مزدور سرکوبگر استفاده کنيد از قبل در محلي امن براي پرتاب آن تمرين کنيد تا هنگام نبرد دچار مشکل نشويد.

- توصيه يک کوکتل مولوتف ساز بنزين و روغن موتوري در يک وبلاگ:
"براي نتيجه بهتر حتما بنزين و روغن موتور را با هم مخلوط کنيد، مثلا براي يک ليتر سوخت کوکتل مولوتف تقريبا 600 سي سي بنزين و 400 سي سي روغن موتور را با هم قاطي کنيد."

- ساخت يک نمونه قدرتمند از کوکتل مولوتف ناپالم:

ترکيب 20% تينر با 20% يونوليت با 60% بنزين. مخلوط مزبور بايد حتماً به‌ دور از آتش تهيه و بعد از ترکيبات مزبور، مشابه با غلظت عسل خوراکي درآيد تا خاصيت عمل کنندگي مناسب را داشته باشد.



تصاويري از نحوه پرتاب کوکتل مولوتف:

پرتاب ترک موتور در حين حرکت

پرتاب با دستکش



آشفته کردن اوضاع گاردي ها با کوکتل مولوتف در کشورهاي اروپايي:


منبع : ارتش سبز آزادی بخش ایران

» ادامه مطلب

شعر : بسیج یعنی تجاوز چوب و آلت

بسیج یعنی روی حمام را ندیدن / بسیج یعنی سر از مردم بریدن

بسیج یعنی که جوراب را نشُستن / چپیه چرک و خاکی سر بستن

بسیج یعنی شپش بر ریش داشتن / شعور اُشتران و میش داشتن

بسیج یعنی تجاوز، چوب و آلت / همانا بوسه بر تخم ولایت

بسیج یعنی سگ سید علی خان / دُمی جنباندن بهره لقمه ای نان

بسیج یعنی خیانت بر همه خلق / بسیج یعنی تجاوز بهتر از جلق

بسیج یعنی عبادت بهره پاداش / بسیج یعنی مغز سایزِ یک عدد ماش

بسیج یعنی ابوالفضل جای کورش / بسیج یعنی همه اعدام و پاپوش

بسیج یعنی سگ اعراب بودن / بسیج یعنی ننه خراب بودن

بسیج یعنی همه رای ها ربودن / شعار مرگ بر خلقت سرودن

بسیج یعنی عرق، بوی تهوع / به خود شاشیدن از هر تجمع

بسیج یعنی همه هار بودن / به آستین خودت مار بودن

بسیج یعنی که ما تحتت دریدن / که فردا در سوراخ موشی خزیدن

که فردا گر همه سبزان بجوشند / زمین را از بسیجی ها بشویند

» ادامه مطلب